Tvrtka

Tu se osjećamo kao kod kuće

Frühwald – međunarodno obiteljsko poduzeće

 

Temelj svega bila je mala betonara koja je počela sa radom prije 90 godina. Unatoč promjenama tijekom povijesti naše društvo je danas među vodećim međunarodnim poduzećima na području vanjskog uređenja i učvršćivanja površina. Danas Frühwald zapošljava 120 zaposlenih u četiri vlastita pogona organizirana kroz pojedinačna društva u Mađarskoj, Hrvatskoj, Austriji i Rumunjskoj.

U većini država srednje i istočne Europe ćete naići na naše opločnike i ploče: u vrtovima, kod privatnih i javnih institucija kao na primjer dječjih vrtića, škola i sveučilišta, ali jednako tako i na javnim površinama – na javnim gradskim trgovima i pješačkim zonama.

Na svakom koraku nižemo uspjehe

Godine 2006. Frühwald pokreće proizvodnju i prodaju u malom pogonu u Dicmu. U slijedećih dvanaest godina razvija se uspješno i stabilno poduzeće sa 20 zaposlenika i osigurava proizvode za veliko tržište budućnosti za našu grupaciju.

Međunarodni rast – regionalna odgovornost

Iako smo međunarodno uspješna grupacija, ostali smo ipak obiteljsko poduzeće sa snažnim, regionalnim korijenjima. Naš uspjeh zasigurno zahvaljujemo specifičnom znanju naših zaposlenika i rukovodećeg kadra iz regija. Kultura poslovanja koju živimo pod načelom inovativnosti, transparentnosti, fleksibilnosti i uske suradnje sa svim zaposlenim tvori osnovu i temelj našeg održivog, međunarodnog rasta.

Sa dodatnim angažmanom novih vlasnika, u protekloj godini su postavljeni ciljevi dodatnog osiguranja i jačanja naše vodeće uloge u dizajnu, inovacijama i podršci kupcima, te kako dalje proširiti našu prisutnost na tržištu učvršćivanja podloga i vanjskog uređenja. Naravno, sve to prate i odgovarajuće investicije u nove proizvodne tehnologije i usluge podrške našim kupcima.

Svjesni smo činjenice da ćemo uspjeti postati poduzeće koje postavlja trendove samo ako poštujemo želje naših kupaca, dakle ako smo prisutni u svim regijama. Stoga ozbiljno shvaćamo našu odgovornost regionalnog poslodavca, te na licu mjesta i iz prve ruke saznajemo koliko kupci cijene naše proizvode, pa se tako osiguravamo za očuvanje naše vodeće pozicije i za budućnost.